cillalindblad

Alla inlägg under mars 2009

Av cilla lindblad - 6 mars 2009 00:23

Satt i min ensamhet och kollade på bilderna från bröllopet! Tänkte dela med mig lite!

Kolla in bruden bakom mig!! Riktig snygging! Puss på dig hjärtat!

Min Tiara, fin va?

Herr & Fru Lindblad

Vi övar oss på den kungliga vinken!

Storebror, storasyster, pappsen& jag.

Min bukett igen. Med snyggingen bakom!!

Skål!!

Helene håller  tal på engelska, det är Robert som skrivit, f-n vad jag bölade! Fick sedan prata med en mkt trött Robert i Sydney!

Min kära vännina Eva håller ett mkt rörande tal för mig! Tack Eva för det fina talet!

Mina bonus systrar Frieda & Hanna.

Den här har Eva.G tagit, jag har den inramad på Bomboms bord i köket, me like a lot!!

Min klänning bakifrån. Sorry Lina ;)


Min älskade man ochjag!!

Jag älskar dig Henke!

Av cilla lindblad - 5 mars 2009 23:46

Har en fullbokad helg!! Imorgon fredag ska vi, personalen på hembageriet åka till Söderfors Herrgård och ha fredagsmys! Vi ska tacka av Kerstin som har slutat efter 29 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På lördag ska vi först in till Uppsala på Martins dop! Vi ska till Vaksalakyrka, har inte varit där sedan Bomboms begravning! Dopet är 10,30, sedan ska vi lämna av pojkarna hos faster Anette i Tomtebo, hem ut med Shakira, duscha, snygga till oss, lämna Vildan hos moster Ingela för att sedan fara in till Uppsala igen!!! Vi har blivit bjudna på middag hos Mattan & Helene, dom var vårt värdpar på bröllopet! Ska bli riktigt nice. Kanske blir en sväng på krogen oxå, vem vet. Har fixat Johanna som privatchaufför hela kvällen, nice det oxå. Hon har övat lite på att köra min Volvo V70, det är ju automat... Hur somhelst så kör hon iaf in oss till 17,30, har vi tur så är bilen hel ;) och hon hämtar oss på natten!


Eva, Fredrik & Tuva kör försiktgit ner från Rättvik imorgon. Ska bli så kul att se om Tufsan känner igen "moster" Cilla. Tror inte det men hon blir nog glad för alla kläder hon får med sig hem på söndag! Om inte blir mamma det.

Nä, nu e det väl dags att hoppa i säng eller??

Puss på er alla goa vänner.

Av cilla lindblad - 5 mars 2009 12:08

Grattis till oss på bröllopsdagen!

Av cilla lindblad - 4 mars 2009 21:27

Åhhh, så skönt, Alexandra har klippt och fixat med mitt hår idag på em. Tror jag satt i frisörstolen i nästan 2 h 30 min.

 Det är så skönt när någon håller på med håret tycker jag! Alexandra ville ha in mig på salongen för att kolla om jag kan vara hennes modell till hennes gesällbrev. Hon ska förmodligen ha mig till en permanent.

Riktigt kul, kommer inte ihåg sist jag hade permanent, var jag typ 14 år, med dom där stora fula svarta runda brillorna, fy jag såg hemsk ut!

Tur att allt klär en skönhet!

Hur som helst är jag mer än nöjd efter min tid på salongen. Jag är nog en sån där bra kund, säger gör vad du vill, bara jag har lite hår att lägga bakom öronen!!

Jag menar det växer ju ut igen!

Ska bara inhandla lite hårfärg imorgon, så jag e riktigt fin på lördag.

Pusssssss

Av cilla lindblad - 3 mars 2009 22:04

Vad händer om..?

Kopiera texten och gör ett blogginlägg!  Lånat från Anna!

Byt ut svaren till dina egna!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v .

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Härligt:)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
En kille & en tjej gick den korta vägen genom skogen och hon behövde kissa.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Zlatans hus..

4 Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Kvinnan i dildoaffären : Vad kostar den gröna?

5 Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hade tråkigt!

6 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Mamma nu väger jag 47 kilo.

7 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Gud vad jag älskar dig Cilla.

8 Vad vill du höra mest av allt?
Hej världens bästa arbetskamrat och vän.

9 Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Bra det för vi drar till fjällen i morgon bitti puzzzzz

Pröva detta mina vänner, det är kul!

Av cilla lindblad - 3 mars 2009 21:56

Ska in till frissan imorgon, skönt! Då kanske man kan känna sig lite fin till helgen iaf.

 Idag fick jag hjälp av Johanna att stänga och städa på jobbet!

Tack Johanna!


Stort GRATTIS till Filip & Johanna som båda två klarade körkortet igår!!!!

Ser fram emot att kunna använda Er som chaufförer!

Nu e jag trött i ögat och ska kolla in lite hundar på blocket först innan jag hopppar i säng!

Suss så gott...

Coola katten Svante! Skönt att ligga i syrrans säng och sträcka ut sig lite!


Av cilla lindblad - 2 mars 2009 22:05

Rösta gärna om vad du tycker om Melodifestivalen!

Puss

Av cilla lindblad - 2 mars 2009 21:59

Skönt, ny tvättat hår som luktar otroligt gott! Jag ska faktiskt hoppa i säng nu. Har nattat alla barnen och tror att dom sover! Håller tummarna.

Malin kom gärna på onsdag! Brukar sluta mellan två tre tiden. Lite flex, du vet.

Eva skönt at du fått fixa håret innan lördag ;-)

Jag vill oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sov gott

Jag säger som Malin lämna gärna en kommentar eller två, skulle vara kul att veta vilka som tassar omkring här och läser. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards