cillalindblad

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av cilla lindblad - 4 februari 2009 23:01

Av cilla lindblad - 4 februari 2009 22:17

Barnen sover, det är bara katten Sixten som hörs när han äter torrfoder. Gubben kommer nog hem nu lät det som.


Här har det hänt grejer!


Skulle gå ut med Shakira igår kväll när

Anthon säger -Mamma, det är översvämning i källaren!

Jag  - Det blir ju alltid det när jag tvättar.

A - Men inte på det här viset.

Jag - Jag ska gå ner och kolla då!

Jag - F-n, j-vla skit oxå.

Det var vatten över hela tvättstugegolvet. Suck, vad göra?

Ringa RÖRMOKAREN kanske??

Ingen dum ide´. Jag ringer rörmokaren som gått och lagt sig.


Jag - Hej, det är översvämning i källaren, vad ska jag göra??

Rörmokaren - Ring en rörmokare!!


 Just den rörmokaren som sa det är jag gift med!!!


Men han kom ner till slut men kunde inte göra så mycket just då, ska fixa på torsdag.

Tråkiga var ju att jag hade burit ner skitig tvätt i IKEA-kassar och ställt på golvet, allt e ju tvär blött nu... Så jag har att göra ett tag framöver när stoppet i avloppet väl är borta!! Tvätta,tvätta, tvätta..........................

Men det positiva i det hela är att nu blir äntligen avloppet rensat ordentligt, har påpekat detta problem i snart tre år för min rörmokare...


Ser fram emot fredag, då kommer Linda och Éva hit för lite tjejsnack!! Ska bli riktigt trevligt. Synd bara att inte Rättviks Eva kan komma, det hade varit ännu trevligare!! (mormor kan passa Tufsan en stund :-) )


Nej nu e det dags för drömmarnasland, jag med en söt liten hundvalp kanske?

Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards