cillalindblad

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av cilla lindblad - 23 februari 2009 20:41

Alltså inte med bilen, eller jo det har jag ju oxå gjort idag faktiskt...

Skulle åka till Gävle och kolla på en 1,5 år gammal hund men efter noga överväganden och familjeråd så har jag bestämt mig för att backa ur. Ska försöka få lite ordning på Shakira först och kolla efter en valp till sommaren istället. Man vet ju inte vad en hund på 1,5 år har varit med om, hur den skulle funka med barnen, Shakira, katterna och allt..

Tycker att jag var duktig!!


Nu ska jag titta in på tradera och kolla om det kommit in några roliga Dora prylar till Vildan, som hon kan få när hon fyller år..

Kramar

Av cilla lindblad - 23 februari 2009 10:43

Av cilla lindblad - 23 februari 2009 10:19

Kl elva ska jag lämna lilla Prinsessan på dagis, sen ska jag ta ut Shakira på en promenad över ängarna. Det är kanon att gå där för hon kan vara lös och jag kan träna lite inkallning och så med henne.

Börjar jobba kl tolv, jobbar sedan till halv sju- sju någon gång. Det värsta är att jag ska stänga tre kvällar i rad, det är ju semmeldagen imorgon så vi kör två på em, jag har visserligen varit hemma med Vilda när hon var sjuk så jag behöver timmarna. Sen på onsdag är det min em, ledig torsdag, ska bes bilen och kanske åka mot Gävle en liten sväng, återkommer med info om det senare. Ska tänka lite själv först, innan jag bestämmer något. Jobbar hela fredagen och lördagen..... Men man har ju inte tråkigt iaf.

Kram Cilla

Ovido - Quiz & Flashcards