cillalindblad

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av cilla lindblad - 9 februari 2009 22:04

barnen såg fram emot att lilla Molly skulle komma ikväll, men det vart något strul, så vi får se om hon kanske kommer imorgon. tråkigt, Anthon tänkte gå hem från skolan bara för att släppa ut Molly så att hon skulle kunna uträtta sina behov ute.....


Rapporterar mera imorgon om Molly!!

SOV GOTT!!

Av cilla lindblad - 9 februari 2009 22:01


Ljusparty hos mig, lördagen 21/2 kl 19. Medtag dryck, jag bjuder på ost & kex!

Osa senast 18/2.

Tag gärna med en vän.

Kram Cilla


P.s det kommer att komma inbjudningar i lådan eller via sms oxå! D.s

Av cilla lindblad - 9 februari 2009 18:33

Fick hämta Vildan från dagis idag, hon hade typ 39,4 i feber. Stackars lilla prinsessan. Fick åka ifrån på jobbet och hämta sen fick Henke hämta upp Vildan så att hon får åka hem och vila sig. Henke blir hemma imorgon och jag på onsdag tror jag.


Ikväll ska jag vara valpvakt, åt lilla Molly. Får se hur det går att ha en valp i huset igen, det är ju lite jobbigt med kissandet och så.


Var till veterinären med Shakira imorse igen, analsäckarna, nu ska jag ge henne stolpiller i 9 dagar el nåt. Kul, men vi får hoppas att hon blir bättre, annars måste de kanske opereras bort. Vilket kostar massor av pengar!! Vilket jag inte har just nu, eller aldrig!! HAHAHA!!


Ska hämta upp Anthon nu och åka hem så att Henke får dra iväg och kasta lite dart.

Puss så länge


Ovido - Quiz & Flashcards