cillalindblad

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av cilla lindblad - 10 februari 2009 21:28

Av cilla lindblad - 10 februari 2009 18:31

Min Shakira tycker inte om smällare och raketer, lösningen på nyår vart denna

Bilden har jag lånat av Gruddelin.. Tack ska du ha.

Av cilla lindblad - 10 februari 2009 18:16

Inte riktigt än egentligen, 24 februari är det dags på riktigt! Dom som inte har ätit ännu och väntar tills den24 feb är jätte duktiga tycker jag. Själv har det nog glidit ner ett tiotal redan.. Jag som skulle gå ner i vikt!? Men det är inte så lätt att se dessa bakverk dagligen på jobbet..Ska skärpa till mig, måste skaffa ett skärp först bara.. hehe


Få se om Milla kommer med lilla Molly idag då, har inte sagt något till barnen ännu, dom blir bara besvikna. Väntar på att du ska ringa igen Milla.


Fick hämta Jossan i stallet, hon har kommit igång med ridandet igen, vilket är kanon bra, bara hon inte struntar i skolan så. Men det tror jag inte att hon gör. Hur som helst så var Ägarinnan av stallet mycket glad att Jossan börjat rida där, Jossan hade städat hela stallet, smörjt träns och grejat.


Nej nu ska jag hänga tvätten, slänga i lite ättika i badkaret och se om jag får bort kalket.

Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards