cillalindblad

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av cilla lindblad - 22 februari 2009 20:54

Jag tänkte ju gå ut och göra en snögubbe med Vilda men hon ville vila, vilket resulterade i att vi somnade båda två. Jag sov nästan två och en halv timme, behövde nog vila lite jag med. Så nu e jag helt slut bara för att jag vilade. Det blir tyvärr inget längre inlägg än detta i kväll.

Sov gott.

Av cilla lindblad - 22 februari 2009 12:28

Tack alla ni som kom och luktade på ljus, åt ost och kex, drack massor av vin!! Har en hel kasse där nere med tomma vin flaskor!!! Jag hade iallafall det jätte trevligt!

Kul att du Eva kom och sov över! Gör gärna om det snart!

Eva M, saknar dig oxå massor mycket, men vi ses ju om två veckor typ?

Återkommer senare idag med snögubbe rapport, om det nu blir någon.

Ovido - Quiz & Flashcards