cillalindblad

Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Är jag bortskämd?

Av cilla lindblad - 25 februari 2009 22:57

Pratade med min kära mamma idag, hon befinner sig i La Manga i Spanien. Har bara varit där senaste tre månaderna! Vissa har det bra!! Gnällde lite övder min rygg och att det kostar en förmögenhet att gå till en naprapat! Mamma skulle sponsra lite! Älskar dig mamma! Jag vet att du tjatar på mig ofta, men vet att du bara vill mig väl. Jag ska ringa Östhammar imorgon för en tid!


Jag ska besiktiga bilen imorgon, jag är blond????

Det är iaf vad jag får spela på om dom frågar varför det ligger en glödlampa i baklyset!! Min kära vän Juha kom i måndags och hjälpte mig att ta bort den trasiga lampan, så jag skulle veta vad det var för lampa jag behövde. Åkte ner till macken, in och frågade efter en sådan lampa jag skulle ha. Upptäckte att jag har inga kontanter på mig!!! -eee, ni tar väl kort??

- Ja det gör vi, men har du inte nio kr?

- Eee, nej 5,50, Jossan har du några pengar på dig??

 - Ja två kr har jag! Sorry har bara 7,50!

 - Det e ok, vi gör upp en annan dag! Tack så mycket då!


Glad ihågen åker jag hem och släpper ut Shakira, ska sätta i lampan, men va fan e det här?????

Någon plast mojäng som lampan ska sitta i,ok testar, den passar ju kanon bra där!! Fasiken oxå, hittar inte hålet där lampan ska sitta! Ringer Juha! _ Hej, vart f-n ska den sitta lampf-n?

Juha- Det är ett litet hål lite över det andra!

 - Ok Har hittat det nu! sätter in den där plastmojängen med lampan i och försöker vara duktig! F-N & F-N igen, lampan lossar och ligger nu i mitt lyse! Ska det ligga där?? NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!! Ringer Juha

 -Hej, det e jag, lyckades tappa lampf-n i lyset, hur gör jag nu då?

Juha- Jag kommer!

Tack för det kan jag säga! Det där lilla hålet där jag tappade lampan i är typ som en femkrona, jag måste skruva bort hela skiten för att få bort den där förbannade lampan!!

Så kan det gå när man kan själv!!!!

Sov Gott

 
 
Eva

Eva

26 februari 2009 13:39

Hallå gumman, hoppas det gick bra på besiktningen idag.
Vi ska inte bort på lördag, inte vad jag kommer ihåg i varje fall ;) Du vet minnet är bra men väldigt kort. Ska höra med gubben om vi ska åka till er. Hoppas jag mår bättre, jag vill inte smitta ner er.

Kramelikram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

26 februari 2009 16:46

Hallå igen, är jag frisk på lördag så kan vi komma, men då vill Johan dricka öl med Henke så då blir det nyktert för mig :(. Fan jag som vill dricka vin...."morr".

Kram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards