cillalindblad

Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Ny utmaning!

Av cilla lindblad - 27 februari 2009 23:22

 Ja, du Eva du hade rätt, jag är ganska skadad på det här med utmaningar! Snart kan alla allt om mitt liv!!


1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, hur ska jag annars vakna på morgonen!! Eller tänk om det hänt något!!


2. Vem såg dig senast naken? Min man Henrik


3. Hur såg du ut på högstadiet? Inte snygg!! Stora svarta brillor och pudelfrilla!!

4. Hur kommer du att se ut om 20 år? Ingen aning!! Fetare, fulare glasögon och pudelkrull.

5. Hur var du på dagis? Gick aldrig på dagis, var hos dagmamma en sväng, sedan lekis! Men jag var nog ganska snäll...


6. Hur är du att ha som arbetskamrat?  förmodligen en bitch!!

7. Har du celluliter? Yes, massor som inte vill försvinna heller!


8. Biter du på naglarna? Ja, har nog alltid gjort det, ibland får jag något ryck och slutar för att sedan börja igen.


9. Har du något handikapp? Blind?? Nej då har faktiskt ett missbildat öra, om det var någon som ville veta det!! Fast det är väl kanske inget handikapp, eller??


10. Är du rädd för att få hängbröst? nej, det är det som är så bra med mitt jobb, man tar en brödkavel och kavlar upp dom, stoppar in skiten i bhn och ser glad ut!


11. Tror du att gud är en man eller kvinna? tror inte på Gud!

12. Svär du? Ja, alldeles för mycket tyvärr


13. Är du trevlig mot Jehoves Vittnen? ja, om jag e på jobbet så, annars vet jag inte om jag brukar träffa några!

14. Hur homa är du på en skala 1-10? Jag e hetro. Tycker inte att det är något fel med att tycka att en annan tjej e snygg, men jag behöver ju inte hoppa isäng med henne bara för det eller?


15. Tror du på utomjordingar? Vet inte, kanske


16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Självklart pasta!! Skulle kunna leva på det redan nu varje dag!

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Pölsa?? Inälvsmat!


18. Har du blivit arresterad? Nej, jag är så skötsam så ;.)


19. Ljuger du? Ja, ibland, man kanske måste dra till med en liten vit lögn ibland ju!


20. Har du kysst en polis? Tror inte det?? Hmmmmm


21. Är du rädd för Securitasvakter? Vilka frågor, Nej jag är inte rädd!


22. Har du någonting att dölja? Massor, exempel celluliter!!


23. Vad har du på din nyckelknippa? Volvo nyckel, hemnyckel och en sån där pengmojäng till kund- vagnarna, (väldigt vuxet)


24. Är du/har du varit gift? Ja, har världens bästa man...


25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ja, om jag var nykter och han inte kunde ta sig hem, han skulle göra samma sak för mig..


26. Kan du laga cyklar? Är en fena på mkt när det gäller cyklar, vi har typ 18 cyklar hemma och ingen fungerar, det säger väl allt!!

27. Kan du fixa med bilar? Jag gör det jag behöver, annars spelar jag blond och ber om hjälp!

28. Kan du baka bröd? nej, varför ska jag när chefen är så bra på det?

29. Vet du hur man frostar av en frys? Ja, men nu har vi självavfrostande typ!


30. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Oj, den var svår! CSI- kanske, skulle vara mkt intressant, bara inte det är för mycket blod!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards